czwartek, 11 kwietnia 2013

start!

Ten blog jest dla mnie przełomowy. Pomysł zrodził się. Dojrzał. Pora wcielić go w życie. To świetny pretekst, by zaspokoić moje literackie aspiracje, jednak przede wszystkim to doskonała okazja, by promować zdrowy, aktywny tryb życia. By promować życie z pasją.
Jestem silna i zdeterminowana. Lubię ulepszać, patrzeć na efekty, cieszyć się z sukcesów. To mnie umacnia, mobilizuje i inspiruje. Jednak jak każdemu zdarza mi się przegrać walkę z pokusami i zamiast na treningu, skończyć w łóżku ze słoikiem nutelli. Po nutelli niewiele zostaje, zamiast tego brzuch niepokojąco rośnie, az brzuchem wyrzuty sumiena... Dość tego! Koniec z niekontrolowanym objadaniem! Z niechcianymi-zachciankami! Pora walczyć o piękną sylwetkę w 100%. Ten blog ma w tym pomóc. Ma być wsparciem. Dla mnie i dla Was. Cel - boska sylwetka, zdrowie, pewność siebie, kontrola nad własnym ciałem. Bo razem możemy wszystko: )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz